«Du kan få flere kunder ved å ta i bruk SEO for din hjemmeside eller nettbutikk»

Det gjelder alle type firmaer:
Lokale eller nasjonale.
Små og store.

resultat av godt søkemotoroptimalisering byrå
"Ekstremt bra søkemotoroptimering!
Nettsiden var på førstesiden av google i løpet av noen dager på alle optimerte fraser. Anbefales!"
David R. Myrvold
"Anbefaler Responspartner og har gjort det til venner og bekjente gjennom flere år!"
Ann Kristin Espejord

SEO byrå

FOR DEG SOM EIER ET FIRMA:

Hvis du eier et firma og du ønsker å markedsføre din bedrift bedre, er det faktisk ganske sannsynlig at du har hørt om "søkemotoroptimalisering" eller "SEO». Jeg regner med at du i perioder er nedringt av SEO byrå som vil selge deg dette.

Men hva er «SEO», og hvordan kan det hjelpe deg?

Det har vist seg at firmaer kan få enorme fordeler av SEO.

Søkeoptimalisering kan virkelig hjelpe din bedrift til å nå det neste nivået, og konkurrere med større og mer vellykkede selskaper. Vi har sett "David" ta opp kampen med "Goliat", og vinne. Vi har sett «David» bli en «Goliat».

Når det er sagt, er det sannsynlig at du leter etter et SEO-byrå som vil kunne hjelpe deg med å få din hjemmeside mer synlig i Google. Vi kan gjøre det, og også hjelpe deg å se at det finnes tonnevis av muligheter som vil kunne utnyttes til din fordel. Vår SEO ekspert hjelper deg!

Men før du velger en samarbeidspartner for markedsføring, så bør du forstå hva god søkemotoroptimalisering kan gjøre for deg:

Hvis du er helt fersk på konseptet SEO så kan det virke veldig mye å sette seg inn i. Men vi summerer bare de viktigste og kanskje de vanligste fordelene med SEO her:

SEO bidrar til å forbedre synligheten av virksomheten din

En av de viktigste tingene å forstå ved søkemotoroptimalisering er "nøkkelord". Noen ganger kalt "søkeord" eller "søkefraser". Dette er altså det man skriver inn i Google for å gjøre et søk.

Når du går til google.no og skriver inn "beste fysioterapeut i Oslo" så ønsker du å finne en god fysioterapeut der. Du vil få opp et søkeresultat, og mest sannsynlig vil du plukke en fysioterapeut fra førsteside i Google. Også kalt "Topp 10".

Slik er det med ditt marked også. 

Ved hjelp av å velge optimalisering for søkeord som er skrevet på en gitt måte, kan du gå langt for å tiltrekke deg en bestemt målgruppe av kunder. Dermed kan du jobbe målrettet for å få tak i dem som faktisk er kjøpssultne. De som virkelig ønsker å gi deg penger kjapt.

I tillegg er søkeordene ikke begrenset til en bestemt geografisk plassering. Du kan velge å søkemotoroptimalisere for å treffe en snevre inn og treffe en  bestemt målgruppe, eller jobbe direkte mot spesifikke geografiske områder.

Bygge din merkevare med søkemotoroptimalisering

Det er absolutt ingen tvil om at SEO kan hjelpe deg med å generere større oppmerksomhet og inntekter for virksomheten din. På den annen side, selv om svært få mennesker faktisk vet om det, kan søkemotoroptimalisering også brukes til å bygge din merkevare.

Dette er fordi ved hjelp av bedre søkeresultater, kan du stadig vekk minne din kunegruppe om at du eksisterer. Hvis de ser din hjemmeside når de søker "anneks", "byggesett anneks", "pris på lysthus" etc, så er det nettopp din merkevare som bygges. Kunden opplever deg som en kjempestor leverandør. (Selv om du kanskje egentlig har et life firma - foreløpig.)

Dine kunder "møter" din merkevare overalt hvor de går. Da er det også større sannsynlighet for at de til slutt vil handle hos deg.

Hemmeligheten: Du må bare være mer synlig enn din konkurrent.

Hjelper med å øke troverdigheten til ditt firma

Brukere av internett har vanligvis en tendens til å ha tillit til de hjemmesidene som er lettest tilgjengelige for dem. Det samme gjelder SEO og fordelen det er å rangere i toppen av Google

En som søker på nett opplever det som at Google anbefaler ditt nettsted, og dermed øker tilliten.

Det blir nesten som om en venn anbefaler et firma.

Her er det en vesentlig forskjell på betalt annonsering og "gratistreffene" i Google. De fleste overser annonsene og går rett på de "skikkelige resultatene" i et søk. 

Det bør derfor være et sterkt ønske hos deg å få ditt firma i topp 6 i Google, ved søk etter søkefraser som din kundegruppe bruker. Da bygger du både din merkevare, og det er mye større sjanse for at nettopp DU får klikket og dermed besøket. 

Vær en av dem kundegruppen vurderer å kjøpe fra

9 av 10 kjøpsbeslutninger starter på nett. Det gjelder store investeringer som kjøp av nytt kjøkken eller bil, til kjøp av nye joggesko. I dag går man til google.no og skriver inn det man lurer på. 

Hvis ditt firma ikke er på topp 10 i Google ved søk, så er ditt firma heller ikke vurdert som et sted å kjøpe fra. Dermed har du tapt salget før kunden er skikkelig inne i kjøpsbeslutningen.

Du MÅ være til stede der kundene dine er, og det er i Google. 

Default Alt Tag for this page

VI HJELPER DEG TIL TOPP 10

Vi som driver EasyEdit har 14 års erfaring med å søkemotoroptimalisere hjemmesider og nettbutikker. Vi utfører tjenesten for alle, også dem som ikke bruker EasyEdit.

Norsk SEO byrå som gir. gode resultater

REELT EKSEMPEL FRA EN KUNDE

Her vises utviklingen for en av våre kunder som jobber i et marked med mye konkurranse. Vi kan ikke love så kjapp utvikling, men vi lover gode resultater.

Default Alt Tag for this page

BRUKER VÅR EGEN MEDISIN

Nesten samtlige av våre egne kunder kommer av at vi har gjennomført god søkemotoroptimalisering for våre egne hjemmesider. Derfor vet vi at det fungerer!

HVA KUNDER SIER:

Meget brukervennlig redigeringsløsning og rask respons fra løsningsorientert personell :-)
Svein-Erik Fjellgaard - Daglig leder
Jeg har vært ny og uten erfaring med egen nettside. Her har jeg fått god hjelp til å starte opp og har nå fått en flott nettside som jeg er stolt av!
Torild Andersen - Kunstner
Jeg er svært fornøyd med hjemmesiden EasyEdit-folkene lagde til meg. - Den rangerer også svært høyt i Google!
David Myrvold - Freelancer